Torsdag

Goodmorning! haha idag torsdag har varit en lång daaag, i morse hade vi Samhällsprov. Gick väl helt OK. Sedan blev det lite scenisk produktion,därefter hade vi BALETT!! ett rent styrkepass, vilket gjorde att jag skippade träningen idag. Därefter trampade jag iväg till ett UKM möte där vi tog ställning till om vi skulle fortsätta eller inte...vi beslöt oss för att köra på Söndag den 29 mars ALLA ÄR VÄLKOMMNA DÅ! DET ÄR GRATIS!!..sedan for jag där ifrån till Kulturskolan där det var Kickoff för Temakoncerten som kommer att hållas i mitten på Maj och där jag då ska va konferencier =) de var riktigt trevligt vi lyssnade på allt vi skulle göra o alla låtar som skulle spelas upp på koncerten vi gjorde också några "lära-känna" lekar som bara ble skratt:D glömde ta kort...sedan när de var slut så ringde jag älsklingen och cyklade hemåt!. Och sedan dess har jag suttit och pratat i telefon och jobbat med PA samt varit och köpt skrivarpapper:D....nu ska jag luta mig tillbaka i sängen och säga godnatt till honey sedan ska jag göra en sallad och kolla på "En obekväm sanning",,Hare gött,pöss

0 kommentarer: