Onsdag



Har kommit hem från 1,5 timmas gymmande, har även gjort klart idrottsläxan samtidigt=) har haft en händelserik dag idag. De roligaste var väl att jag fick 2 ytterligare konferencieruppdrag, jättekul. Men dock mer arbete,men jag tycker ju att de är kul så man ska inte klaga..kul att nån vill ha mig=). vi hann även med lite solning och bastning,och dagens fråga är. Vem av grabbarna är på bilden:D? haha svårt? njeea=)) gymningen då? jora gick kanoners. Älskar verkligen träningen nu:D Har aldrig varit bättre tror jag! Allt går så bra,haha vet inte hur ja ska förklara men,de går bra:P...sitter och äter vattenmelon nu. Imorgon är det samhällsprov,muntligt och jag har inte övat nåt:O. Men jag har ju talangen inne så de blir inga problems;).. Ja alltså. talangen att smöra..haha neerå men ja har rätt bra koll på ämnet "massmedias roll i samhället" så ja hoppas det går bra. Imorgon blir en lång dag i min skolbyggnad:O vi får se när jag kommer hem men ja har 2 möten efter skolan som ska avklaras. De är ju då inför dom här konferencier grejerna ja ska göra nu i vår. Blev även tillfrågad om jag ville köra ner sabine till falkenberg och hämta ett flyttlast och sen köra hem igen...Visst sa jag. om du betalar=)) men tanken är då att vi ska hyra en lättlastbil på typ Ok. Men jag vet inte om man måste ha haft körkortet en viss tid eller hur de är. Är det någon som vet? aja men om inte de går får hon hitta nån som har haft körkortet längre än mig;P. Nu ska jag läsa igenom förberedande häftet för svenska nationella prov. vi hörs imorn../PS ena bilden SKA vara suddig:D gissa på HEJJAHEJJA

0 kommentarer: