Londonresan 2009

HejsaN, Har ju inte haft något internet på Londonresan så jag har skrivit i word en liten "dagbok":) inga datum och inga tider. Lite slarvigt med andra ord:D. sitter iallafall på tåget nu påväg till Sundsvall,påväg till hjärtat mitt,aja,kopierar in mina anteckningar nu,vi hörs sen:D.

Sådär, nu har vi hoppat på tåget i Gävle och ska nu sitta här fram till stockholm där vi ska vänta på nästa buss mot skavsta några timmar. Men vi hörs o syns för jag har knappt något batteri kvar. Hej!

Tjohoo sitter nu på ett mysigt fik nere i nån grotta i gamla stan? Haha äter grekisk sallad med en massa grekost:D haha asgott ska traska vidare ett tag snart sen ska vi ner till Centralen. Hejjhopp

Nu börjar ja bli less. Asså nu är cp bussen försenad till flygplatsen,allt blir bara bättre o bättre, o så är ja trött huhu den är en 25 min försenad nu. Hmm vad är detta för ett bolag? Vad är detta för resa?

Sitter nu på bussen äntligen 25 minuter sen och har inget batteri kvar på varken datorn eller mobilen, ska ladda den på flygplatsen, sitter här med Sandra när hon försöker trycka i sig suschi med massa soja som skvalpar runt här,hahah, aja nu kan de väl inte bli nå mycke mer problem? Eller??


Har precis hoppat på planet och ångar ur mina sista krafter ur datorn ska snart starta med ett boeing 737-800. Har köpt ett par nötter och en coke=) återkommer så fort jag har ström. God natt.

Väl på flygplatsen i London skulle vi hoppa på en buss som tog 50 minuter cirkus där vi fick hoppa av i ett mörkt o kallt London. Sedan hoppade vi av i hopp om att få hoppa på en subway. Dock så hade tunnelbanan stängt för dagen. Så vad gjorde vi då? Jo vi fick leta en timma efter taxi trots att de finns fler taxibilar än bilar. Så fort vi hoppat in (krille=trött o förbannad) så insåg vi att chaffören var typ 85 år,han hörde inte vart vi skulle o så gav vi han en lapp med vår destination. Då kunde han inte läsa de heller så då tog han fram ett fett förstoringsglas:S:S. Och han körde oss bara hälften så långt som vi skulle åka . Jippi. Aja visst vi bor på Picadilly cirkus,men varje minut typ hör man en betong hacka låtandes, aa de känns inte så fantastiskt kul men, aaja efter en dag i stan så känns de väl lite bättre, nu snart ska vi äta. Och sedan ska vi kolla på Lion king musikalen. Får väl se hur många problem som uppstår ikv;s Vi har endast 6 st sängar på vårt rum och duschen är typ långt borta ich likaså toan och det ryktas om att kackerlackor smyger runt här på natten:S..känns ju jippipippibra:S. Och endast 2 st eluttag. Så nu tjatar dom på mig att jag tar upp ett eluttag:S. Så Jag måste gå nu, men vi hörs sen,<3 hej

Godmorgon, har precis vaknat och kl är 08:48. Vaknade av världens sakna bea attack:’( så låg o tittade på några kort saknar dig älskling<3, såg iaf på lejonkungen igår med jättehäftig scenografi och gaanska mäktig salong där vi fick använda kikare för att typ se vad dom gjorde. Sen kan jag tycka att den var lite för familjeaktig,men aa helt ok, Ikväll ska vi se Wicked,Hansolov berättar att den handlar om de magiska landet OZ.där allting är grönt tills en dag då det inte är grönt. Haha lät ju såännande:P men idag ska vi på en sightsing runda ist för shoppingrunda. Ska besöka big ben, och London eye o så men nu ska ja gå ut o leta frukost hejja!


Hejsanhoppsan!, Idag har vi haft rundtur på massa olika ställen. Globe theatre bla=) o en hel del annat. Fick dock väldigt väldigt ont i huvet så ja sov i 2 timmar, duschade sedan drog vi på musikalen Wicked,var lite som harry potter fast sämre tycker jag:S.. haha men själva teater lokalen i sig var hur stor o grym som helst.. men ja saknar bea hhuhu,.. nu ska ja sova, godnatt-

0 kommentarer: