imorron ska ja iväg en sväng

Heejheej,nu ligger jag i sängen och ska titta på Rånarna med bea<33 har även varit och tittat på en lägenhet i skönsberg=) Blev nådigt sugen=), men de är somsagt ett senare kapitel. Ska ju först till London, hoppas det blir kul. Men man får dock inte förtära någon alkohol:(. Folk säger "man kan ha lika roligt utan alkohol" men jag håller inte riktigt med;S för de är en helt annan sak att ha kul om man taigt något glas eller 2 än om man dricker saft och spelar boll, hmm resonerar jag rätt? Jag tycker det:) aja imorgon är det London,kommer att uppdatera så fort jag gjort något spännande;) hehe hoppat på tåget till exempel:D. haha, Aja nu kommer bea och tyson o vi ska titta på film o göra riktigt mysigt för oss de få timmar vi har varandra tillsammans på typ en HEL VECKA:'( Hur ska de gå?; aja pusspuss godnatt:)

0 kommentarer: