1 Dag kvar till påsklov!

Hejsan alla glada människor:) Idag så har jag tankat ner några avsnitt från Tusenbröder men även den sista filmen "Återkomsten" har tittat på den och den var faktiskt riktigt bra! vet att den e gammal men jag hade aldrig sett den:( skäms! Idag har jag egentligen måsta pluggat och jobbat med Trendshowen inför den 8 maj men de blev som sagt tusenbröder. Men men krille han hinner alltid med de som måste hinnas med,av någon anledning?:S vet inte hur de går till men aja. Nu är det bara Torsdag kvar sen är det lov! Skööönt! Jag har faktiskt ett rätt fullspäckat schema! Bla Paradisbadet med min älskade Bea och lite studentfest och plugga såklart:S och även jobba på hotellet nå dagar. Fick även mitt cafésommarjobb tillslut:D är så glad:D bblir inte ALLTID sena kvällar då:) Då om man slutar typ 18:00 så hinner man dra basta och ta en öl i stugan och avsluta med ett kvällsdopp havet!, längtar så aww då kan ju min älskling va med och mysa i solnedgången!.Längtar sååå!!! Har nog bestämt mig för att söka scenskolan i höst! ska bli kul att flytta också:) köpa porslin:) o allrengöringsmedel:) haha,Glöm inte att klicka på GRATIS BIOBILJETTER "bannern", regga er på den sida och få biobiljetter, då får ni automatiskt en biobiljett och även andra gratisprover på diverse grejor!, men också jag får en biljett per registrering=). Ha en bra kväll,nu blire mera bloggläsning och prat med älskoo! heja!

0 kommentarer: