Nya tag!

Då var sportlovet över då,mitt sista "riktiga" sportlov i skolan,,de känns,,knepigt:O man vet ju att nästa år,kommer inte ens vara lik de senaste 18 åren,så de blir spännande. Har iallafall haft ett uunderrrrbaaaart lov tillsammans med släkt o så i Åre men har också hunnit varit med min älskade Bea<3. vi kom hem från Åre(där vi förövrigt har haft de jättefint väder!) så packade jag upp,,o sedan gick o la miog,,sedan på Fredag åkte jag till Sundsvall då,hade allmänt trevligt hos älskling hela fredagen,fick ännu en elstöt från Atosen:O farligt?:O aja,,sedan på Lördag hade mamma i princip tvingat med mig pån en casting där dom tar ut EN som får sätta upp en show tillsammans med andra ungdomar som är intresserad av samma sak som ex mig(A). då sätter man upp en show och åker till Grönland och showar där, låter ju faktiskt rätt kul=) aja,,då gjorde vi de sedan drog vi hem o bytte om osv sedan drog vi in på stan o hade de lite småfestligt:) tog en taxi hem så vi var väl hemma kring 12. sedan söndag hade vi en trög slödag vi duschade o gjorde oss iordning sedan for älsklinge hem:( men vi ses på Fredag honey, väntar föresten på svar från dom hära från castingen nu då så jag är lite småspänd:OO, får svar kl 15.ni kan även söka svar efter kl 15 på www.studionocry.se nu ska jag städa o sedan vet ja inte:) haha,,hare gött! heja

0 kommentarer: