Söndag!

TJohooo! Krillsh här:D har nyss käkat frulle och även hunnit vakna faktiskt:O. Ska till min älskling idag så jag är lite stressad,ska hinna fixa iordning en LITEN väska och även duscha. Men innan dess så blir det lite biceps och triceps, kör bara några vanliga curls där då på 10*3. Jobbade igår,,kom hem runt 06:00 så de känns typ som den där känslan man hade när made hade "lan" och inte hade sovit något på flera dagar:S..skön men jobbig känsla hahah. de va rätt så lungt med folk bara de att folket satt kvar länge i resturangen så de tog ett tag innan man fick bli klar:S..lite småfrustrerande ibland då man bara får stå och vänta men..The scramblers spelade ju då och dom är ju som ja nog berättat förut rätt poppis nu på hornöberget-Högakustens Las Vegas=) dom e faktiskt rätt sköna:P jag lägger in nån bild också på dom:)..Och vilken snöstrom de är hörni:O shiiet alltså..Älsklingen gillar inte snön medans jag älskar den:D..de blir till att packa ner täckisarna och så blire lite bus in tha snowww@ homeanette,,nu sticker jag in i duschen,,ring om de är nåt! haha pusshej!

0 kommentarer: