Tisdag

Skolan: Idag var det en temadag på skolan som 11 tjejer från SP06 hade anordnat och temat var "Psykisk ohälsa hos ungdomar" Det hela var intressant i stora drag. Man fick gå runt på olika föreläsningar och se på nå filmer och på eftermiddagen,blev lite trött på att sitta,gå,sitta gå osv men det var väldigt intressant ämne de tog upp:) allt var ju kanon liksom framtills att vi skulle sitta och lyssna på någon präst;S och vilket jag då blir påmind om hur mycket jag hatar kyrkan och deras ja,värdelösa verksamhet,orkar inte lägga upp massa argument men lär väl komma tillbaka till detta någon gång(även om jag inte vill),Sedan har jag bara hunnit komma hem och snackat med lite folk och sådär,kollat lite grejor inför showen och så den 23 nov. Är rätt trött idag så har inte så mycket att göra eller skriva eftersom ja inte har gjort så mycket:P.Men ska avklara en pokerturnering och sedan ska jag väl prata med B och sedan se en film för att sedan gå och sova:), Imorgon har vi kollagionering av vår Musikaluppsättning,ska bli,,intressant:) Nu kokar maten på spisen! Hare!

0 kommentarer: