Måndag 3/11-08


Idag! första skoldagen efter lite mer än en veckas lov,hur känns de? Jo då de känns hyffsat bra då jag oroat mig i helgen över att allt skulle komma över mig på en gång, men de gjorde de faktiskt inte,,så äre det alltid av någon anledning,,de största och viktigaste jag har att fokusera på nu är:
1.Körkortet
2.Projektarbete
3.Slutproduktion/Musikaluppsättning,
4. Övriga kärnämnen.

Körkortet är ju sååå nära nu och hoppas verkligen att jag inte kuggar,har frågat rätt så många angående teoridelen men de verkar vara VÄLDIGT delade meningar så jag kan inte lita på något/elr någon,endel säger, "Strunta i boken du har fått och kör på datorprogrammet" och andra säger tvärtom så därför tar jag och lär mig boken som är på typ 350 sidor utan och innan:) Projektarbetet då,jo idag ordnade jag alla låtar som kommer att behövas så nu är de bara att råplugga och kika in i kostymförrådet för att hitta några lämpliga kläder till showen som kommer äga rum på Hotell Höga Kusten under våren 2009 någon gång, hoppas på succé=) Ni som läser är välkommna! Idag hade vi iallafall en repetition som inte bestod av MASSOR MED ENERGI vilket kanske är givet? med tanke på att vi haft lov och grejor,men vi hade fått en ny pryl till våran teater,en röd gammal nersutten soffa som stod på hjul,och naturligtvis skulle jag slänga mig ner i den så ett hjul brakade samman,de var väl den största händelsen idag=) haha,sen ja kom hem har jag Pratat med Beishen om fårpälsar och mode och hennes skola o sådär:) ska väl ta en pratstund med henne ikväll också:)..Nu ska jag ta och prata med en annan Bea och förbereda helgens MEGA PARTY!! De kmr verkligen bli riktigtriktigt roligt!,ne nu börjar snart Texas Holdem Vegas tour. Måste kila! Hare!/Krillsh

0 kommentarer: